TALIM-TARBIYA JARAYONIGA YANGI PEDAGOGIK
TEXNOLOGIYALARNI QOLLAB FAOLIYAT KORSATAYOTGAN OQITUVCHILAR HAQIDA
MALUMOTLAR |
# |
Tuman (shaxar) |
Maktab
# |
Oqituvchining
ismi va sharifi |
Oqitadigan
fani |
Ish
faoliyatida qollayotgan YAPTning mazmuni |
1 |
Gallaorol |
78 |
Abdujalilova
SHoira |
Boshlangich
talim |
Oquvchilar faolligi va savodxonligini
ostirishda oqituvchi va oila hamkorligi, noananaviy dars tashkil etish
(xususan, «Uvol nima?» mavzuida. Unda oquvchilarda mehnatni qadrlash va
hurmatlash tuygularini shakllantirish, mehnatga doir milliy
qadriyatlarimizni singdirish boyicha ish mazmuni berilgan). |
2 |
Jizzax
shaxri |
6 |
Soyibnazarova
Malika |
Fizika |
Fizika darslarining zamonaviy usullari
(oyin, musobaqa, suhbat, sinov, tanlov)dan foydalanib dars otish
uslubiyotiga doir oqituvchining ish mazmuni yoritilgan. Fizika darslarida
OTVlaridan foydalanishning metodik imkoniyatlari haqida tavsiyalar berilgan. |
3 |
Zomin |
3 |
Roziqova
Oydin |
Boshlangich
talim |
Boshlangich sinflarda riyoziyot
darslarining noananaviy shakl va usullaridan foydalanish («Kim chaqqon?»,
«Savdo dokoni», «Sehrli olmalar» kabi oyin elementlari) boyicha
oqituvchining ish tajribasi yoritilgan. |
4 |
Zafarobod |
3 |
Sattorova
Halima |
Boshlangich
talim |
Oquvchilarni tez va ongli oqishga
orgatish boyicha oqituvchining ish tajribasi yoritilgan. |
5 |
Zomin |
1 |
Raxmatullaeva
Hanifa |
Rus
tili va adabiyoti |
Rus tili darslarida noananaviy usullar
(qadriyatlar va ularni hurmat qilish, yuksak insoniy xususiyatlarni
shakllantirishga qaratilgan talimiy va tarbiyaviy imkoniyatlardan oqituvchi
tomonidan tanlangan (tuzilgan) didaktik materiallardan foydalanib, darsni
demokratlashtirish, zamonaviy fikrlashni rivojlantirish) |
6 |
Jizzax
shaxri |
25 |
Mahmudova
Ortiqoy |
Mehnat
talimi |
Mehnat talimi darslarida ijodkorlik
tamoyilini amalga oshirish, milliy qadriyatlarni singdirish, milliy
qadriyatlarni singdirish. (test topshiriqlari tuzib, undan dars mavzulariga
mos tarzda foydalanish). Tikish - bichishda milliylik va zamonaviy
elementlarni uygunlashuvi haqida uslubiy tavsiyalar yoritilgan. |
7 |
Jizzax
tumani |
28 |
Mustafa-qulova
Hulkar |
Ingliz
tili |
Oquvchilarni ingliz tiliga orgatishda
noananaviy usullardan foydalanish (Oyin darslari, seminarlar tashkil etish,
lugat boyligini rasmlar orqali oshirish, maktabda chet tili haftaligini
otkazish) |
8 |
Gallaorol |
25 |
Tursunova
Salomat |
Boshlangich
talim |
Darsni ozlashtirishda tezkorlik (tez
savol-javob asosida oquvchilar faolligini oshirish boyicha oqituvchining
didaktik usullari, korgazmali qurollari va ulardan samarali foydalanishi)
haqida tavsiyalar berilgan. |
9 |
Baxmal |
33 |
Ilasheva
Dilfoza |
Rus
tili va adabiyoti |
«Iqtisod alifbosi» maxsus integrasiya
qilingan fan sifatida organish boyicha oqituvchining boshlangich
sinflarda olib borayotgan ishlari (tabiat va tabiat nematlari sodda
matematik tushunchalar iqtisodiy savodxonlik, bozor iqtisodiyoti) |
10 |
Jizzax
tumani |
24 |
Ochilov
qodirqul |
Fransuz
tili |
Fransuz tilini organishda leksik
konikmalarni rivojlantirish, mustaqil fikrlashga orgatish, darsda oyin
elementlaridan foydalanish uslubiyotiga doir oqituvchi ish faoliyati mazmuni
yoritilgan. |
11 |
Zomin |
3 |
Abdurahimova
SHarofat |
Boshlangich
talim |
Boshlangiya sinflarda darsning noananaviy
shakl va usullaridan foydalanish. Xususan, «Sayohat darsi»ni tashkil etish
uslubiyotiga doir oqituvchining ish tajribasining mazmuni yoritilgan |
12 |
Jizzax
VPXMOI |
|
Hasanova
Nazira |
Boshlangich
talim bolimi |
Oquvchilarni 100 ichida kopaytirish va
bolishga orgatishda YAPTlarni qollash uslubiyotiga doir tavsiyalar
beriladi |
13 |
Jizzax
VPXMOI |
|
Mirzaqobilov
Norqozi |
Matematika
va informatika kafedrasi |
Matematikadan oyin darslarini tashkil etish
va oquvchilar bilimini nazorat qilishning YAPT yollari haqida tavsiyalar
berilgan. |